• Clearing of Chat Logs
    We're planning to clear chat logs very soon, this is to help clear up server space as a routine maintenance for DomiNations. Please take this time to save any important chat messages before they're gone.

Map Edit Crash - are we all alone?

Radzeer

Approved user
Joined
May 2, 2015
Messages
512
[h=2]Map edit crash[/h] Since a month I'm not able to edit my war base, as the app immediately crashes, when I press the map edit button.
Tried all possible fixes (reinstall, free up memory, restart, etc), none of them works. It is highly critical, as I can't place newly acquired buildings on the war base and can't alter my war base - practically can't war. Until recently the error was just happening in my game, but in the last few days more and more alliance members are reporting this. I have seen, that this bug is already known to our dev team for more than a month and they are still investigating the issue.
Apparently it is not a critical bug for NEXON - BHG.

I just want to know, whether we are all alone or some of you also facing the same bug?
 

Woody82

Approved user
Joined
Dec 28, 2016
Messages
152
Luckily, I don't experience this bug, on neither of my two devices (one old samsung tablet and a new sony experia). Sorry its happening to you though, this really should be one of the higher prio bugs with Nexon.
 

Gelonia

Approved user
Joined
Nov 19, 2018
Messages
209
[h=2]Blocco modifica mappa[/h] Da un mese non riesco a modificare la mia base di guerra, in quanto l'app si blocca immediatamente, quando premo il pulsante di modifica mappa.
Ho provato tutte le soluzioni possibili (reinstallare, liberare memoria, riavviare, ecc.), nessuna funziona. È estremamente critico, poiché non posso posizionare gli edifici appena acquisiti nella base di guerra e non posso modificare la mia base di guerra - praticamente non posso combattere. Fino a poco tempo fa l'errore si verificava solo nel mio gioco, ma negli ultimi giorni sempre più membri dell'alleanza lo segnalano. Ho visto che questo bug è già noto al nostro team di sviluppo da più di un mese e stanno ancora indagando sul problema.
Apparentemente non si tratta di un bug critico per NEXON - BHG.

Voglio solo sapere se siamo tutti soli anche alcuni di voi si trovano ad affrontare lo stesso bug?
Devi contattare assistenza clienti.Tu copia e poi sovrascrivi modello gemello.
 
Top