War museum

jcalver

New member
My war museum is not working and I have seen many people experiencing this issue time and time again, i have a pretty high enemy defender spawn time at +82% and went against a higher level 275 guy with no museum and he still manages to keep spawning tanks from tank depot every 10 seconds. This game is not only unfair to offensive players but now we can’t even use our museums. Before someone asks it is active.

oddin

Approved user
EDST to DST comparison is a bit more complex than it looks.
Munitions
Councilors
Museum
Library research
Wonders
All add to DST, while attackers have only their museum stats. I have 2 high level accounts. On my striker, I have 197% EDST and defenders still spawn every 10" with a DST of 90%

MBB

Member
Mon musée de guerre ne fonctionne pas et j'ai vu de nombreuses personnes rencontrer ce problème à maintes reprises. J'ai un temps d'apparition des défenseurs ennemis assez élevé (+82 %) et j'ai affronté un joueur de niveau 275 supérieur sans musée, qui parvient quand même à faire apparaître des chars depuis son dépôt toutes les 10 secondes. Ce jeu est non seulement injuste envers les joueurs offensifs, mais nous ne pouvons même plus utiliser nos musées. Avant que quelqu'un ne pose la question, il est actif.
il est difficile de savoir si ton musée est réellement actif, il y a beaucoup de bug. Pour savoir réellement, il faut envoyer un petit compte à l'adversaire lors d'une guerre et regarder les musées de l'équipe. Ce qui est visible par l'adversaire est actif.

Si il y a des emplacements vide ce sont des artefacts buggés....